پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6370 |
ارسال توسط :
138 بازدید
ارسال به دوستان
پ

پسر ۲۱ ساله به جان خانواده اش افتاد به دلیل اینکه درک نمی‌شد.

وی ادامه داد: مراحل تحقیق، بازسازی صحنه و رسیدگی‌های دقیق در شعبه کیفری یک استان انجام و سرانجام حکم نهایی صادر شد. دادگاه کیفری یک استان یزد، برای عامل اصلی قتل، ۳ بار قصاص نفس و برای عامل دوم تحت عنوان معاونت و ممسک درقتل، رأی حبس ابد صادر کرده است.

زارع بیدکی به تشکیل پرونده شخصیت و انجام تست‌های روانشناختی نسبت به متهمان پرونده اشاره و خاطرنشان کرد:‌ با توجه به شرایط خاص پرونده و نوع قتل‌ها و خانوادگی بودن عوامل دخیل، علاوه بر انجام تحقیقات قضایی، به میز پژوهش‌های علمی با حضور اساتید مبرز دانشگاه نیز سپرده شدند تا علل و انگیزه‌های این میزان از خشونت نیز مشخص شود.

قاتل که در زمان وقوع جنایت‌ها ۲۱ سال داشت، پس از دستگیری مدعی شد خانواده‌اش او را درک نمی‌کردند و رفتار خوبی با او نداشتند. وی نیز با همدستی پسری ۱۹ ساله نخست پدرش را کشته و پس از سوزاندن جسد وی در بیابان به سراغ مادر و برادر ۱۲ ساله خود رفته و آنها را نیز کشته و سپس فرار کرده است که سرانجام با ردیابی‌های گسترده متهم و همدستش دستگیر شدند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6370 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!