پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16582 |
ارسال توسط :
211 بازدید
ارسال به دوستان
پ

عکسی جدید از سمیرا حسن پور در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

سمیرا حسن پور بازیگر ایرانی است. او همسر سامان سالور کارگردان است و در سریال پایتخت در نقش گلرخ بازی کرده است. در ادامه عکس جدید سمیرا حسن پور را مشاهده میکنید.

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن‌پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان ۱۶ آذرماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. او در یک خانواده ۵ نفری بزرگ شده و ۲ برادر دارد.این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه است. سمیرا حسن‌پور در سال ۱۳۹۵ با سامان سالور، کارگردان سینما ازدواج کرد. سمیرا حسن‌پور علاوه بر بازیگری، ورزش والیبال در تیم هنرمندان را به صورت حرفه ای دنبال می کند و در کنار آن، به تمرین موسیقی و پیانو نیز می پردازد.

سمیرا حسن‌پور از دوران دبیرستان به هنر علاقه مند شده و پس از ورود به دانشگاه، فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد، او با تشویق استادش بهرام بیضایی و حضور در کلاس های بازیگری، حضور در صحنه تئاتر را به صورت حرفه ای ادامه داد.

این بانوی هنرمند با سریال چاردیواری در سال ۱۳۸۸ وارد قاب تلویزیون شد و در دومین تجربه خود با نقش گلرخ سریال پایتخت ۱ در سال ۱۳۹۰ به شهرت رسید.

سمیرا حسن پور

 

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16582 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!