پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 33375 |
ارسال توسط :
24 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت ضمن هشدار نسبت به انجام زایمان‌ها و سزارین‌های تقویمی، گفت: انجام زایمان‌های زودرس باعث افزایش خطر عفونت و انتقال نوزاد به بخش ICU می‌شود.

وی افزود: ممکن است این کارنامه در اعتباربخشی بیمارستان‌ها نیز تاثیرگذار باشد. اگر بیمارستانی افزایش چشمگیری در موارد سزارین و زایمان طبیعی در این روز‌ها داشت با آن به این شیوه برخورد می‌شود.

طاولی ادامه داد: مادران باید به این نکته توجه کنند که مغز جنین در ۳۹ هفتگی تکامل می‌یابد و برای تکامل ریه‌های جنین نیز باید این مدت زمان طی شود.

رئیس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت گفت: افرادی که سزارین و زایمان طبیعی را در این تاریخ‌ها و قبل تکامل جنین انجام می‌دهند به سلامتی خود و جنین خود ظلم می‌کنند، زیرا اگر نوزاد زودتر از موعد به دنیا بیاید احتمال عفونت و انتقال به بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان افزایش می‌یابد. همچنین مادرانی که اقدام به زایمان زودرس به روش القایی می‌کنند در فرآیند طبیعی و فیزیولوژیک زایمان طبیعی قرار نمی‌گیرند و مادرانی که سزارین می‌کنند نیز متحمل عوارض شدیدتری نسبت به زایمان طبیعی تجربه می‌کنند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 33375 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!