جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 32076 |
ارسال توسط :
30 بازدید
ارسال به دوستان
پ

حوادث رکنا: مادر بی رحمی که به خاطر دزدیدن غذا ۲ پسرش را در کمد دیواری حبس کرده بود به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد.

به گزارش رکنا، اسم من الیزابت است، من مادری هستم که به جرم حبس و قتل فرزندانم به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شده ام.

این فیلم که به کمک هوش مصنوعی ساخته شده است یک داستان وحشتناک واقعی را به تصویر کشیده است در این فیلم مادر ۳۶ ساله ای با عنوان اینکه من برای تنبیه ۲ فرزند پسرم آنها را به مدت طولانی در کمد زندانی کردم تا روزی که یکی از آنها را از دست دادم.

مادر این ۲ کودک در این فیلم در خصوص علت اصلی این جنایت می گوید که سال ۲۰۲۰ وقتی ۲ پسر ۶ و ۷ ساله  به خانه برگشتند در دستانشان ظرف غذایی دیدم ، وقتی از آنها پرسیدم این غذاها را از کجا تهیه کرده اید آنها در پاسخ سوال من گفتند که آن را از رستوران دزدیده اند

من هم به خاطر اینکه آنها در تنبیه کنم تا بار دیگر دست به دزدی نزنند آنها را در داخل کمد دیواری خانه حبس کردم و به آنها غذا ندادم تا اینکه پسر ۶ ساله ام  ۱۸ کیلو وزن کم کرد.

اما من همچنان به تنبیه آنها ادامه دادم تا اینکه یک روز وقتی در کمد را باز کردم تا آنها را بیرون بیاورم متوجه شدم پسرم نفس نمی کشد برای همین سریع با پلیس تماس گرفتم اما کار از کار گذشته بود او هم مرده بود.

من در نهایت به جرم حبس ۲ پسر و قتل یکی از آنها به حبس ابد محکوم شده ام.

منبع : رکنا

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 32076 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!