جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 29595 |
ارسال توسط :
30 بازدید
ارسال به دوستان
پ

حوادث رکنا: قتل جوان ۳۳ ساله در روستای اورین، اولین پرونده جنایی بهارستان در سال ۱۴۰۳ گشوده شد

به گزارش رکنا، در روستای اورین شهرستان بهارستان، قاتلی با سلاح سرد جان یک مرد ۳۳ ساله را گرفت، این اولین قتل در سال ۱۴۰۳ در این شهرستان است.

 بر اساس گزارش های به دست رسیده، قربانی در جریان درگیری با قاتل بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسید. متهم که سریعا از  محل جنایت متواری شده بود در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شد، او علت اصلی درگیری و قتل این پسر جوان را اختلافات شخصی بیان کرد.

جانشین فرمانده انتظامی بهارستان، گفت: مأموران با حضور در محل حادثه با پیکر بی‌جان مردی ۳۳ ساله روبرو شدند که بر اثر ضربات چاقو جان خود را از دست داده بود.

وی افزود: مقتول به سرعت به بیمارستان منتقل شد، اما بخاطر شدت شدت زیاد جراحات و خونریزی فراوان تلاش پزشکان برای نجات جان او بی‌نتیجه بود.

سرهنگ مرادی با اشاره به دستگیری قاتل، گفت: پس از شناسایی متهم، وی در مخفیگاه خود دستگیر شد و در بازجویی‌ها به اختلافات شخصی اعتراف و انگیزه خود از این جنایت را همین اختلافات عنوان کرد.

هنوز جزئیات بیشتری از این قتل در دست نیست و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. با این حال، این قتل نشان‌دهنده افزایش خشونت در جامعه است.

 

منبع : رکنا

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29595 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!