سه شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 29058 |
ارسال توسط :
36 بازدید
ارسال به دوستان
پ

حوادث رکنا: سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه ای خودرو پس از ارتکاب به جرم با اقدام به موقع پلیس خبر داد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ “حسین مافی” سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: بیست و هفتم  اسفند ماه ، ماموران کلانتری نصر  در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان “گیشا” تهران بودند که راکب و ترک نشین یک موتور سیکلت را که در حال باز کردن یک دستگاه ۲۰۶ بودند ، مشاهده نمودند.

این مقام انتظامی افزود: سارقان به محض  دیدن ماموران به سرعت سوار بر موتورسیکلت شده و  به طرز خطرناکی از محل متواری شدند.

وی افزود: بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه توسط ماموران صادر شد و  ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری ترک نشین موتورسیکلت شدند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی متهم به جرم ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف و بدین ترتیب  دستگیری همدست وی نیز در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد : شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری نمایند.

منبع : رکنا

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29058 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!