پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 26122 |
ارسال توسط :
86 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رکنا: یک تروریست عامل موساد اعدام شد.

به گزارش رکنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، ۸ بهمن سال گذشته وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حوالی ساعت ۲۳:۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

یکی از عوامل اصلی انجام این عملیات، اسفند ماه سال ۹۸ از طریق فضای مجازی با عوامل موساد ارتباط می گیرد. این فرد از سال ۹۸ تا سال ۱۴۰۱ عملیات های مختلفی برای موساد در کشور انجام می دهد تا برای انجام عملیات های بزرگ تر آماده شود.

در سال ۱۴۰۱ این عامل موساد در اصفهان با اجاره سوله ای و خرید یک نیسان و ۳ خودروی سواری، چند ریز پرنده را وارد کشور کرد.

۸ بهمن ماه سال گذشته ۴ ریز پرنده که از طریق ماهواره های رژیم صهیونیستی هدایت می شدند به سمت یکی از مراکز وزارت دفاع حرکت کردند که سامانه های پدافندی انها را شناسایی و مورد هدف قرار می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری اصفهان در این زمینه گفت:  این عامل موساد با هویت جعلی از کشور خارج می شود و در نهایت ۱۳ روز بعد  با هماهنگی قضایی و تلاش سربازان گمنام امام زملن(عج) در وزارت اطلاعات و سپاه در یکی از کشور های همسایه دستگیر می شود.

در نهایت حکم اعدام این عامل موساد امروز اجرا شد.

منبع : رکنا

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26122 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!