سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 25779 |
ارسال توسط :
96 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رکنا : چهارشنبه سوری هنوز نیامده آمار مصدوم و فوتی به جا گذاشت.

به گزارش رکنا ؛  سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت ۵ نفر در آستانه مراسم چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: از ابتدای اسفندماه تاکنون ۱۵ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه دچار قطع عضو شده‌اند.

بابک یکتاپرست از رشد ۵۷ درصدی آسیب دیدگان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: از اول تا ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲، تعداد ۹۶ نفر براثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری آسیب دیدند که از این تعداد متاسفانه ۵ نفر فوت کردند.

وی افزود: سه نفر از مصدومان در محل حادثه درمان شدند و مابقی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور اعزام شدند. از این تعداد ۲۲ نفر در بخش عادی و ۴ نفر در بخش آی سی یو بستری شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: ۱۵ نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری دچار قطع عضو شدند؛ همچنین ۳۰ نفر دچار آسیب چشمی و ۴۱ نفر دچار سوختگی شدند.

به گفته وی، آذربایجان شرقی با ۱۶ مصدوم، بیشترین تعداد مصدومان این حوادث را دارد.

 

منبع : رکنا

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25779 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!