جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 23080 |
ارسال توسط :
39 بازدید
ارسال به دوستان
پ

حوادث رکنا: تصمیم جدایی دختر جوان از همسرش منجر به قتل او شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت ۱ بامداد ۲۶ بهمن ما بود که خبر مرگ دختر جوانی به بازپرس ویژه قتل موسی رضازاده گزارش شد و او به همراه تیم های تخصصی پلیس برای بررسی مرگ تلخ دختر جوان وارد عمل شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد دختر و پسر جوانی غرق در خون در خودروی پراید هاچ بک سفید رنگی توسط برادر مرد جوان پیدا شده بودند که دختر ۲۳ ساله فوت شده و پسر به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبودی مورد بازجویی قرار بگیرد. در تحقیقات اولیه برادر پسر جوان به بازپرس رضازاده گفت: ساعت ۱۱ شب ۲۵ بهمن بود که سیاوش با من تماس گرفت و لوکیشن محلی که خودرویش در آن پارک بود را برایم ارسال کرد و از من کمک خواست ، من هم به محض رسیدن به محلی که سیاوش آدرسش را برایم فرستاده بود با پیکر بی جان مریم و جسم غرق در خون سیاوش روبرو شدم که بلافاصله پلیس را در جریان واقعه قرار دادم.

بنابر دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه داشت تا پسر جوان مراحل بهبودی خود در بیمارستان را سپری کرد و صبح امروز در مقابل بازپرس رضازاده قرار گرفت و پرده از این قتل خونین در شب ولنتاین برداشت.متهم به بازپرس رضازاده گفت: من و مریم ۶ سال بود که عقد کرده بودیم و قرار بود خیلی زود برای خودمان خانه ای بگیریم و زندگی مشترکمان را شروع کنیم اما هم وسع مالی ما نمیرسید و هم خانواده ها مخالفت هایشان شروع شد.

متهم در ادامه گفت: یک بار یکی از اقوام من فوت کرد مراسم عقب افتاد ، باردیگر یکی از اقوام همسرم فوت کرد و باز هم ازدواج ما به تعویق افتاد و این ماجرا ادامه داشت تا مریم دانشگاه قبول شد از آن روز رابطه ما کاملا سیاه شدو مریم از من خواست تا جدا شویم!

شوکه شدم و‌ عصبانی! وقتی پشت گوشی تلفن با من در خصوص جداشدنمان صحبت کرد به اصرار به بهانه شب ولنتاین با او قرار گذاشتم تا برای آخرین بار باهم صحبت کنیم اما نمیدانم چرا در ضمیر ناخوداگاهم قبل از رفتن به دنبال مریم سر راه یک چاقوی کوچک ضامن دار خریدم!

راس ساعت دم در ورودی دانشگاه دنبالش رفتم و باهم شروع به صحبت کردیم ، اما حرف های من در گوش او شنوا نبود و راضی به برگشت به رابطه مان نشد، ساعت نزدیک ۱۱ بود و ماشین دوستم زیر پایم بود، خواستم زودتر از شر این ماجرا خلاص شوم که وقتی مریم قصد پیاده شدن از ماشین را داشت چاقویم را پشت کمرش فشار دادم و غرق در خون روی صندلی برگشت به من نگاه کرد همان لحظه به خودم هم ضربه ای زدم، مریم اول به من گفت سیاوش با اورژانش تماس بگیر اما من زنگ نزدم و به او گفتم می خواهم هردو با هم بمیریم همان لحظه گفت اگر تصمیمت قطعی است ضربه آخر را بزن با گفتن این جمله اش چاقو را در قلبش فرو کردم و ضربه بعدی را به خودم زدم.

پس از اعترافات صریح متهم در خصوص اقدام به قتل زن جوان در شب ولنتاین تهران پرونده و متهم در اختیار تیم کاراگاهان اداره ۱۰ آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع : رکنا

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23080 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!