جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18816 |
ارسال توسط :
70 بازدید
ارسال به دوستان
پ

حوادث رکنا: یکی از اراذل و اوباش سابقه دار تهران نو حین قدرت نمایی با سلاح سرد بازداشت شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا صادقی پورسرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد:  روز ۱۳ بهمن ماه خبری مبنی بر حضور ۳ فرد شرور  در محدوده تهران نو و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان  به دست ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو رسید.

وی افزود: ماموران پلیس سریعا در محل حاضر شده و متهمان را که  سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند مشاهده و بلافاصله دستور ایست صادر کردند ولی موتورسواران  با دیدن گشت پلیس به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام  پلیسی به آغاز تحقیقات پلیسی  اشاره کرد و گفت: با انجام تحقیقات میدانی یکی از  افراد شرور که سابقه دار بود شناسایی و در گامی دیگر شناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ صادقی پور  ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه ماموران در ۱۵ بهمن ماه  مطلع شدند که شرور شابقه دار این بار در محدوده  “فلکه دوم نیرو هوایی” تهران  در حال عربده کشی و بر هم زدن نظم عمومی است که به سرعت به نشانی اعلامی اعزام  و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر  و از وی یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه صراحتا به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم عمومی به همراه  ۲ متهم متواری اعتراف کرد .

به گفته این مقام انتظامی دستگیری متهمان متواری در دستور کار کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار دارد.

 

منبع : رکنا

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18816 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!