سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 36455 |
ارسال توسط :
26 بازدید
ارسال به دوستان
پ

محمد امیر، منتخب مردم شریف اهواز، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم شرکت فولاد خوزستان در اقتصاد ملی، تبیین دستاوردها و حمایت از این مجموعه مهم و صنعتی را یکی از وظایف منتخبان مردم شریف خوزستان دانست.

 دکتر محمد امیر منتخب مردم شریف اهواز ،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با مهندس امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت صنایع فولاد خوزستان و برخی مدیران این شرکت در جهت رفع مشکلات دیدار کرد.

محمد امیر در این دیدار با اشاره به نقش مهم شرکت فولاد خوزستان در اقتصاد ملی، تبیین دستاوردها و حمایت از  این مجموعه مهم و صنعتی را یکی از وظایف منتخبان مردم شریف خوزستان دانست.

امیر با توجه به بازدید قبلی خود از مناطق کم برخوردار و روستاهای دامغه و قلعه چنعان گفت: شرکت فولاد باید در جهت  رفع مشکلات مناطق اطراف شرکت ‌و همجنین مبحث اشتغال بومی امتیازات ویژه برای مناطق کم برخوردار داشته باشد.

در پایان مهندس امین ابراهیمی ضمن ابراز خوشنودی از انتخاب شایسته مردم شریف شهرستان های اهواز،باوی،حمیدیه و کارون ،پیروزی دکتر محمد امیر در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و از تمامی  راهکارها و ایده های ایشان داده شده استقبال ویژه ای کرد و در دستور کار خود قرار داد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36455 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!