دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 36449 |
ارسال توسط :
22 بازدید
ارسال به دوستان
پ

خادمان زائران بیت الله الحرام؛ موکب فدک را در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز برپا کردند.

به گزارش خبرفوری، حاج سعید احمدی متولی موکب فدک در فرودگاه بین المللی  شهید سپهبد قاسم سلیمانی  اهواز گفت:  موکب فدک  برای بدرقه و استقبال و پذیرایی  از زائران بیت الله الحرام در فرودگاه  بین المللی شهید سلیمانی برپا شده است .

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در گفت‌وگویی رسانه‌ای از حضور بیش از سه هزار و ۶۰۰ زائر خوزستانی در در حج تمتع امسال خبر داد و افزود: از این تعداد سه هزار و ۵۰۹ نفر زائر و ۱۰۷ نفر عوامل اجرایی هستند.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان ادامه داد: از مجموع سه هزار و ۵۰۹ زائر خوزستانی یک هزار و ۷۲۳ نفر مرد و یک هزار و ۷۸۶ نفر خانم هستند.

وی بیان کرد: پروازهای زائران خوزستانی سرزمین وحی روز جمعه ۲۸ اردیبهشت (فردا) از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی به مقصد مدینه منوره آغاز می‌شود.

حجت الاسلام  والمسلمین حسن زاده با اعلام اینکه حجاج خوزستانی در قالب ۱۵ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد، اظهار کرد: پروازهای زائران سرزمین تا دوم خرداد ماه ادامه دارد.

photo_۲۰۲۴-۰۵-۱۷_۱۵-۱۹-۵۶

photo_۲۰۲۴-۰۵-۱۷_۱۵-۱۹-۴۹

photo_۲۰۲۴-۰۵-۱۷_۱۵-۱۹-۵۰ (2)

photo_۲۰۲۴-۰۵-۱۷_۱۵-۱۹-۵۰

photo_۲۰۲۴-۰۵-۱۷_۱۵-۱۹-۴۸

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36449 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!