جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 36338 |
ارسال توسط :
21 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۳ کیلوگرم شیشه در داخل ۳ تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.

وی ادامه داد: در زمان تخلیه بار هندوانه اهدایی در انبار اردوگاه و حین بازرسی توسط کارکنان یگان حفاظت زندان، به یکی از هندوانه‌ها مشکوک می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از بررسی دقیق‌تر آن، همکاران متوجه برش انتهایی هندوانه به صورت دایره‌ای شده و اثرات چسب در آن قسمت موجب گردید تا نسبت به باز نمودن هندوانه اقدام کنند.

سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: بعد از شکافتن این هندوانه از داخل آن مقدار ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد، دقت عوامل یگان حفاظت در زمان تخلیه بار و هوشیاری آنان و سپس بررسی کامل بار اهدایی و خودروی حامل از اقدامات صورت گرفته بعدی بود.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان با تصریح بر اینکه راننده کامیون به اتهام اقدام در ورود مواد مخدر به داخل زندان دستگیر شد، بیان داشت: متهم اصلی نیز پس از کسب دستور قضائی در مخفیگاه خود شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36338 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!