سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 36079 |
ارسال توسط :
26 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رییس جمهور عصر سه‌شنبه به منظور شرکت در پنجمین همایش جهانی امام رضا (ع) وارد مشهد شد.

سید ابراهیم رییسی در هنگام ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، پس از استقبال رسمی توسط «یعقوب‌علی نظری» استاندار خراسان رضوی و سایر مسئولان استان به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف شد.

پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با شعار «عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس» با حضور اندیشمندان ایرانی و بین المللی دیروز در تالار قدس مجموعه آستان قدس رضوی آغاز به کار کرد.

امروز افزون بر تدارک همزمان ۲۰ نشست تخصصی و سخنرانی مدعوان دیگر همایش، رییس جمهور نیز در این نشست سخنرانی خواهد کرد.

نخستین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) سال ۱۳۶۲ برگزار و تا سال ۱۳۷۲ سه کنگره دیگر با حضور اندیشمندان، علما و فضلا از سراسر جهان برگزار شد، این کنگره پس از توقفی ۳۰ ساله و با تاکید تولیت آستان قدس رضوی آغاز به کار کرده است.

حرکت علمی، فرهنگی و تحقیقاتی در زمینه شناختن و شناساندن ائمه معصوم(ع) به ‌ویژه امام رضا(ع) به جهانیان از جمله اهداف این کنگره دو روزه است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36079 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!