دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 35992 |
ارسال توسط :
24 بازدید
ارسال به دوستان
پ

نماینده منتخب مردم شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با ایجاد بندر خشک در شهر کارون و تکیه بر ظرفیت شهرک های تخصصی کشاورزی و صنایع تبدیلی می توانیم باعث رونق و توسعه شویم.

محمد امیر نماینده منتخب مردم شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی دردیداربامدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان اظهار داشت: با ایجاد بندر خشک در شهر کارون و تکیه بر ظرفیت شهرک های تخصصی کشاورزی و صنایع تبدیلی می توانیم باعث رونق و توسعه شویم.

امید احمدی مدیرکل اقتصادی و دارایی استان با برشمردن مزیت و پتانسیل های سرمایه گذاری در ۴ شهرستان افزود: بسته های سرمایه گذاری به منظور ترغیب و حضورسرمایه گذاران خارجی دردست مطالعه ومهیاست تا سرمایه گذاران با اطلاع از فرصت ها، مزیت ها، مشوق ها و پتانسیل های بومی درهر منطقه آماده سرمایه گذاری باشند.

مدیرکل اقتصادی و دارایی بیان کرد: بررسی امکانات فعلی و راهکارهای چگونگی دستیابی به توسعه زیرساخت ها و پیشرفت مناطق مزبور در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی ، صنعت و صنایع تبدیلی با اتکا به منابع انسانی بومی در برنامه کاری این مجموعه قرار دارد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت:وزارت امور اقتصادی و دارایی و به تبع آن دستگاه های استانی، این ظرفیت و آمادگی را داریم که درکنار بخش خصوصی و فعالان اقتصادی پیگیر حل مشکلات آن هادرحوزه های مالیاتی، گمرک،بانکی و بیمه های دولتی باشیم؛ ومشورت های فنی لازم را دربخش سرمایه گذاری به آنان ارائه کنیم.

دکتر محمد امیر نماینده منتخب مردم شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلام نیز با تاکید بر پتانسیل ها و ظرفیت های بومی استان، به بیان اهم مسائل پیرامون سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت ها در حوزه انتخابیه خود پرداختند.

محمد امیر تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های بالقوه شهرستان های مذکور و مرتفع شدن مشکلات آنها را از اولویت های مهم کاری خود برشمردند.وی متذکر شد: با بررسی ، مطالعه و تدوین  ۵ فرصت سرمایه گذاری در شهرستان کارون، و متعاقب آن جذب سرمایه گذراران خارجی، موجبات اشتغال جوانان بیکار و بومی منطقه فراهم گردد.

 

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35992 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!