سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 35678 |
ارسال توسط :
25 بازدید
ارسال به دوستان
پ

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز از ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان های شهرداری خبر داد.

حجت الاسلام دکتر جاسم موسی پور بیان کرد؛ ارزیابی شاخص های شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای برای مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان های شهرداری طی ۲ مرحله در آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران و دانشگاه امیرالمومنین انجام شد.

وی اظهار کرد: افراد چنانچه بخواهند شایستگی هایشان را توسعه دهند ابتدا باید نقاط قوت و ضعفشان را بشناسند سپس نسبت به نقاط قوت و ضعف خود اقدام آموزشی لازم را انجام دهند.

موسی پور با اشاره به اینکه کانون های ارزیابی نموداری از شایستگی ها را ارزیابی می کنند، بیان کرد: ارزیابی توسط کانون قبل از آموزش بوده  و شناختی برای افراد است.

 وی با بیان اینکه برای مدیران پایه، میانی و ارشد شایستگی های مختلفی احراز می شود، اظهارکرد: شاخص های شایستگی برای مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان ها شامل مسئولیت پذیری، تعهد و تعلق سازمانی، تفکر و تحلیل و حل مسئله، تیم و شبکه سازی، روحیه جهادی، هدف گرایی و هدایت عمکرد و … می باشد که ارزیابی بر این اساس انجام می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در پایان بیان کرد: نتایج این ارزیابی بدون تردید در آینده راه را بر شایسته سالاری در انتصابات و کادرسازی هموار خواهد کرد.

photo_۲۰۲۴-۰۵-۱۰_۰۲-۴۵-۰۵

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35678 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!