سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 33592 |
ارسال توسط :
28 بازدید
ارسال به دوستان
پ

دکتر محمد امیر منتخب مردم شریف اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران درپی تحریم‌های ناجوانمردانه علیه شرکت فولاد خوزستان توسط استکبار جهانی، پیامی صادر کردند.

در متن پیام محمد امیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی علی رغم تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه روز به روز چون درختی تنومند در زمینه های مختلف … پیشرفت چشمگیری کرده است.

آمریکا(استکبار جهانی) به دور ازمناسبات بین المللی تحریم ظالمانه علیه شرکت فولاد خوزستان اعمال کرده ؛ که نشان دهنده نقش منحصر به فرد این مجموعه بزرگ صنعتی در اقتصاد کشور بوده واستهداف این بنگاه مهم اقتصادی، دلیل از عجز دشمن و و افتخاریست برای جهادگرانی که در این عرصه فعالیت دارند ….

در پایان وظیفه‌ی خود می‌دانم که از فولادمردان و سربازان جان‌برکف خط‌مقدم اقتصاد کشور حمایت خود را اعلام نموده و صمیمانه‌ترین سپاس‌ها را نثار وجود نازنین آنها می‌کنم.

وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ. محمد امیر منتخب مردم شریف حوزه ی انتخابیه اهواز،کارون،باوی و حمیدیه

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 33592 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!