جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 32594 |
ارسال توسط :
30 بازدید
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اجساد پنج عضو یک خانواده که بر اثر عبور خودرو از رودخانه ای در شهرستان سربیشه جان باختند، از آب گرفته شد.

به گزارش  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی روز جمعه در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۵ امروز به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، غرق‌شدگی یک خانواده که با سواری پژو ۴۰۵ قصد عبور از رودخانه محلی حوالی بخش درح نزدیک روستای مرزی تیغناب را داشتند، اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ تیم عملیات نجات و یک تیم پشتیبان هلال‌ احمر شهرستان سربیشه از بخش درح به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: امدادگران توانستند پس از یک ساعت، اجساد پنج نفر جان‌باخته شامل پدر، مادر و سه فرزند خانواده را در مسیر رودخانه از آب بیرون بکشند.

وی گفت: به دنبال هشدار نارنجی هواشناسی و شدت یافتن بارندگی‌ها در منطقه رودخانه‌های فصلی و محلی طغیان کرده است.

کاوسی افزود: ۱۵ سانتیمتر آب تا مچ پا می‌تواند انسان را سرنگون کند، ۳۰ سانتیمتر آب به راحتی خودرو را جابه‌جا می‌کند و ۶۰ سانتیمتر آب نیز آن را واژگون و غرق می‌سازد.

فعالیت سامانه بارشی که از دیروز (پنجشنبه) در خراسان جنوبی شروع شد، امروز در اغلب مناطق استان شدت گرفت و در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر شد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 32594 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!