دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 29124 |
ارسال توسط :
37 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رییس ستاد انتخابات ورامین گفت: صحت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا تایید شده، اما صلاحیت نفر اول رد شد.

وی بیان داشت: صحت انتخابات تأیید شده و صرفاً با استفاده از ماده ۶۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و اسناد جدید صلاحیت نفر اول توسط شورای نگهبان رد شده و انتخابات با نفرات دوم و سوم به دور دوم رفته است.

زاهدی تصریح کرد: دولت و شورای نگهبان، خودشان را موظف می‌دانند از آرای مردم صیانت کنند لذا هیچ خللی در تأیید صحت برگزاری انتخابات وجود ندارد و انتخابات دیار ۱۵ خرداد با سلامت برگزار شده است.

معاون سیاسی فرمانداری ورامین افزود: دلیل واضح و روشن تأیید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، به دور دوم رفتن انتخابات است، که نشان دهنده تأیید برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند ماه است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29124 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!