سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 29016 |
ارسال توسط :
37 بازدید
ارسال به دوستان
پ

روابط عمومی اورژانس زنجان اعلام کرد: در اثر برخورد پراید و تیبا و پژوپارس در کیلومتر ۵۷ اتوبان زنجان تبریز ۴ آمبولانس از (سلطان اباد – اسفناج – ایده لو و دره لیک) به محل اعزام و ۱۵ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

در حادثه تصادف و  برخورد تیبا و پراید و پژو پارس در ۵۷کیلومتری اتوبان زنجان تبریز ۱۵ نفر مصدوم  شدند.

بنا به گزارش روابط عمومی اورژانس زنجان، این حادثه موجب مصدومیت ۱۵ نفر شد که ۴ مصدوم ( آقای ۴۶ – ۹  ساله و خانم ۷۵ و ۳۶ساله) توسط کد سلطان آباد) ۴ مصدوم (دختر ۵ ساله – نوزاد ۱ ساله و خانم ۵۷  و ۲۵ساله) توسط کد اسفناج ۳ مصدوم ( آقای ۴۷ – خانم ۳۸ و دختر ۶ ساله ) توسط کد ایده لو ۴ مصدم ( آقای ۶۰ و ۳۵ ساله و خانم ۳۰ و ۱۳ ساله) توسط کد دره لیک به بیمارستان آیت اله موسوی منتقل شدند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29016 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!