جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 28737 |
ارسال توسط :
32 بازدید
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل هواشناسی گیلان، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی، از تشدید بارش ها طی روزرهای سه شنبه و چهارشنبه، اول فروردین ماه ۱۴۰۳ در برخی از مناطق خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، جاری شدن سیلاب، لغزش و رانش و… وجود دارد.

محمد دادرس امروز ۲۶ اسفند ماه آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود پیش‌بینی و اظهار کرد: دیلمان با پنج درجه سانتیگراد و منجیل با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه دانست و افزود: طی امروز شرایط برای وقوع رگبار و رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد و تگرگ در برخی از مناطق استان مهیاست.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه به تدریج از عصر و شب امروز شاهد خروج سامانه ناپایدار و کاهش ابر خواهیم بود، تصریح کرد: طی یکشنبه تا دوشنبه جوی غالباً پایدار پیش بینی می شود.

دادرس از فعالیت مجدد سامانه بارشی در منطقه خبر داد و بیان کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار و بارشی به منطقه، شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و وزش باد و کاهش دما و بارندگی و رعد و برق و تگرگ تا اواخر هفته فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی، از تشدید بارش ها طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی از مناطق خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، جاری شدن سیلاب، لغزش و رانش و… وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی همچنین از کاهش سه تا پنج درجه ای متوسط دمای هوای استان طی این مدت خبر داد و یادآور شد: بیشینه ارتفاع موج طی این مدت به یک متر می‌رسد و برای فعالیت های صید و صیادی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه نامناسب است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28737 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!