جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 28006 |
ارسال توسط :
35 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی خرمدره از قتل نوجوان ۱۴ ساله به ضرب چاقو در پی مشاجره و نزاع دسته جمعی در حوالی خیابان مینو مارت خبر داد و گفت: عاملان قتل بلافاصله دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا مقدم اظهار داشت: در پی وصول خبر نزاع دسته جمعی در حوالی خیابان مینو مارت بلافاصله مأموران واحد گشت خودرویی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل؛ گزارش انتقال دو نفر مصدوم به بیمارستان و متواری شدن عاملان به مرکز گزارش و با عیادت از مصدومان در بیمارستان قتل یک نفر نوجوان ۱۴ ساله و مداوای یک نفر مجروح توسط عوامل اورژانس تأیید شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور کارآگاهان در محل قتل و شروع تحقیقات میدانی؛ ۶ نفر عامل نزاع و قتل در کمتر از دو ساعت در مخفیگاه خود دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره در این رابطه به توقیف سه دستگاه خودرو سواری متعلق به دستگیر شدگان و کشف آلت قتل اشاره کرده و گفت: پرونده تکمیلی جهت اخذ دستور قضائی به بازپرس ویژه قتل ارسال شد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28006 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!