جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 27833 |
ارسال توسط :
36 بازدید
ارسال به دوستان
پ

قاتلی که با ضربات سلاح سرد شوهر خاله خود را به قتل رسانده بود در کمتر از ۳ ساعت دستگیر و روانه دادسرا شد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد فرمانده انتظامی زرین‌دشت اظهار داشت: ساعت ۱۱ شب گذشته ۲۰ اسفندماه در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به  قتل  در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و تحقیق از اهالی محل مشخص شد که یک زن و شوهر که در منزل خودشان بوده‌اند به دلیل  اختلافات خانوادگی  با هم بحث و درگیری لفظی و فیزیکی داشته‌اند.

فرمانده انتظامی “زرین‌دشت” ادامه داد: فردی که در همسایگی آنها زندگی می‌کرده است با شنیدن سر و صدا به منزل زن و شوهر مراجعه و با سلاح سرد مرد را به قتل و با همکاری ۳ نفر از دوستانش متواری می‌شود.

سرهنگ صالحی‌فرد با بیان اینکه در بررسی‌‎های تکمیلی مشخص شد که قاتل ۲۲ ساله پسر خواهر همسر مقتول بوده است، تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی محل اختفاء ضارب را شناسایی و وی را به همراه هر ۳ همدستش  دستگیر  کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل و همدستانش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: شهرستان زرین‌دشت محل ناامنی برای مخلان نظم و امنیت است و هنجارشکنان بدانند که پلیس برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.

گفتنی است به دلیل حساسیت موضوع، فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت شخصا در ماموریت حاضر و مدیریت عملیات در دستگیری قاتل و همدستانش انجام می‌داده است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27833 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!