پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 26275 |
ارسال توسط :
50 بازدید
ارسال به دوستان
پ

مرد ۵۵ ساله تهرانی در درگیری با اهالی ساختمان به طرز مشکوکی به کام مرگ فرو رفت.

ساعت ۲۰ شب ۱۳ اسفند ماه خبر  مرگ مشکوک  مردی در محله تهرانپارس به پلیس ۱۱۰ گزارش شد و ماموران بلافاصله به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران پلیس در صحنه جرم با آپارتمان ۵ طبقه ای روبرو شدند که مرد ۵۵ ساله ای پس از درگیری با اهالی ساختمان زمین خورده و با تایید پزشکان اورژانس به کام مرگ فرو رفته است.

بررسی های پلیس حکایت از این داشت که اهالی این ساختمان ۳ برادر و ۲ مرد همسایه هستند که از چند روز قبل بر سر مسائل مالی و پرداخت قبوض آب و برق با هم درگیر شده و در زمان وقوع حادثه یکی از همسایه ها یکی از برادران را هل داده و پس از زمین خوردن به کام مرگ فرو می رود.

گزارش این مرگ مشکوک به بازپرس ویژه  قتل  محمدجواد شفیعی از شعبه ۵ دادسرای امور جنایی مخابره شد تا او به همراه تیم بررسی صحنه جرم  وارد عمل شوند.

تحقیقات بازپرس جنایی مشخص کرد مرد ۵۵ ساله، سابقه بیماری قلبی داشته و قلبش با باطری کار می کرده، همین موضوع کافی بود دستور انتقال جسد برای بررسی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی صادر شود.

با دستور بازپرس محمدجوادشفیعی هر  ۲  متهم  پرونده بازداشت و ۲ مرد همسایه برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان ادراه ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات تا مشخص شدند علت مرگ مرد ۵۵ ساله ادامه دارد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26275 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!