پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 25690 |
ارسال توسط :
45 بازدید
ارسال به دوستان
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در پیامی حضور پر شور و حماسی ملت شریف ایران را در انتخابات روز گذشته تبریک گفت

به گزارش مشهد فوری به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم حضور حماسی و شور انگیز شما در انتخابات ۱۱ اسفند ماه با مشارکت بیش از ۹۷ درصدی، برگ زرین و شور انگیز دیگری بر افتخارات این منطقه افزود.

تبلیغات شیاطین، دشمنان و بدخواهان که هر یک به‌ گونه‌ ای می توانست مشارکت در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد، اما حضور گسترده، آگاهانه، پرشور و شعور شما جلوه های زیبا و چشم‌ نوازی را بوجود آورد. اجتماع در مرکز رأی‌گیری در مسجد حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف کوی سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، نشانه‌ ی آشکاری از عزم راسخ و دل امیدوار و دیده‌ ی بیدار بود.

پیروز واقعی انتخابات ۱۱ اسفند، شما عزیزان هستید که همچون ایام گذشته در برابر تبلیغات رسانه‌ های خود فروخته و وسوسه‌ ی کج اندیشان و بدخواهان، همچون سروی تنومند قد بر افراشتید. هر چند ناراحتی از سختی و گرفتاری های مختلف، طبقات ضعیف را اذیت می کند، و از سویی مخالفانی که با انگیزه‌ی دلسرد کردن مردم از مدت ها پیش آغاز شده بود، به فضل اللهی هیچ یک نتوانست بر اراده و عزم راسخ شما فائق آید و انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را دچار مشکل سازد.

اینجانب بر خود لازم می دانم که اولا خداوند متعال را حمد و سپاس نموده بر توفیقی که به همه ما عطا کرد، ثانیا از همه شما عزیزان (کارکنان پایور و وظیفه ، خانواده های محترم و خصوصا فرزندان رای اولی ها) همچنین از همه فرماندهان و مدیران خصوصا فرماندهی محترم منطقه امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، جانشین منطقه امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی، جناب سرهنگ حجار فرماندهی محترم حفاظت و اطلاعات و همکاران ارجمندم در مجموعه عقیدتی سیاسی که از ماهها پیش همه ی تلاش و همت خود را جهت حضور گسترده و پرشور در پای صندوق های اخذ رأی صرف نمودند، تقدیر و تشکر بی نهایت نمایم. خداوند سایه رهبر گرانقدرمان را تا ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مستدام و به همه شما عزت روز افزون و سعادت دنیا و آخرت عنایت فرماید انشاءالله .

 

محمد عدیده ۱۲ اسفند سال یکهزار و چهارصد و دو

 

مشهدفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25690 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!