جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24994 |
ارسال توسط :
36 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری ۴ اراذل و اوباش در مخفیگاهی در شمال تهران خبر داد.

سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری مبنی بر  شرارت یک اراذل و اوباش سابقه دار  با استفاده از سلاح سرد و  برهم زدن آرامش شهروندان دریافت کردند که متهم پس از قدرتنمایی از محل متواری شده است.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم در  محدوده خیابان “میرداماد” تهران شناسایی شد و مشخص شد که متهم به همراه  ۴ تن از  اراذل و  اوباش  که تحت تعقیب مرجع قضائی هستند  در این محل تردد دارند.

راستی  به اخذ دستور قضائی و تجمیع پرونده متهمان متواری در این خصوص اشاره کرد و گفت: ماموران این پلیس در یک عملیات منسجم پلیسی هر ۴ شرور را که قصد درگیری با ماموران را داشتند خلع سلاح و دستگیر کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران  گفت: در بررسی از این مکان تعدادی سلاح سرد، قیچی قفل بری و همچنین تعدادی گوشی همراه به سرقت رفته کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا مربوطه معرفی شدند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24994 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!