جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24803 |
ارسال توسط :
40 بازدید
ارسال به دوستان
پ

یکی از عاملان قتل مسلحانه پزشک ماهشهری کمتر از ۴۸ ساعت در این شهرستان بازداشت و با قرار مناسب روانه زندان شد.

مهدی محمدی   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر چهارشنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: در پی وقوع  تیراندازی  اشخاصی ناشناس طی ۲ روز گذشته که منجر به قتل یک پزشک در شهرستان بندر ماهشهر شد با حضور و صدور دستور قضایی بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس در صحنه جرم، بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه و در تحقیقات میدانی مشخص گردید مقتول با یک قبضه سلاح کلاشینکف به  قتل  رسیده و قاتلان از صحنه جرم متواری شدند.

محمدی ادامه داد: پس از بررسی محل چندین سرنخ بدست آمد که با جمع آوری مستندات موجود، متهمان مورد نظر شناسایی و تحقیقات تخصصی و دستور ویژه قضایی برای دستگیری متهمان آغاز شد.

بیشتر بدانید: قتل هولناک پزشک سرشناس در ماهشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر با اشاره به متواری بودن قاتلان تصریح کرد: با تلاش نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و با اشراف اطلاعاتی از محل اختفاء متهمان یکی از عوامل قتل در عملیاتی پلیسی بازداشت شد.

محمدی با اشاره به بررسی های اولیه، افزود: علت و انگیزه قتل،  اختلافات شخصی  بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از مردم خواست تا در زمان وقوع هر حادثه، به خصوص تیراندازی از حضور در محل حادثه خودداری کنند و با پلیس تماس بگیرند.

بر اساس اعلام معاون پیشگیری دادگستری خوزستان ۱۰ آسیب اجتماعی اولیه شناسایی شده کشور در خوزستان وجود دارد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24803 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!