جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24681 |
ارسال توسط :
60 بازدید
ارسال به دوستان
پ

سرپرست پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: فردی که در فضای مجازی با انتشار تصاویری از سلاح اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب وحشت در شبکه های اجتماعی می کرد، توسط کارشناسان پلیس فتا تبریز شناسایی شد.

سرهنگ اصغر شیخ نژاد، در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال انتشار تصاویری در یکی از شبکه‌های اجتماعی که در آن شخصی با استفاده از سلاح اقدام به قدرت‌نمایی کرده بود که این امر موجب نگرانی کاربران فضای مجازی و افراد دنبال کننده صاحب این صفحه شده بود.

وی افزود: در راستای رسیدگی به موضوع و جلوگیری از هرگونه ترویج خشونت و ایجاد رعب و وحشت و همچنین مقابله با برهم زنندگان نظم و آرامش کاربران فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتا استان رسیدگی به موضوع را بلافاصله و به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ شیخ نژاد بیان داشت:با اقدامات تخصصی و فنی انجام شده توسط کارشناسان این پلیس و استخراج مستندات لازم  و ادله دیجیتال، عامل انتشار دهنده تصاویر سلاح ؛ جهت نمایش قدرت و ایجاد رعب و وحشت مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه روند پیگیری‌ این موضوع بعد از طی روال قانونی و اخذ دستورات لازم ،متهم جهت پاسخگویی به اعمال خود در قبال قانون به پلیس فتا فراخوانده شد و پس از مواجه با مستندات ابراز پشیمانی نموده که نهایتاً پرونده مربوطه و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

سرهنگ اصغر شیخ نژاد به مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی هشدار داد و گفت: پلیس در هر ساعت از شبانه روز در خدمت عموم هموطنان بوده و چنان چه اشخاصی بخواهند با اعمال غیرقانونی و هنجارشکن در فضای مجازی آرامش کاربران را برهم بزنند پلیس فتا به سرعت وارد عمل شده و در چهارچوب قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سرپرست پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت:کاربران در صورت مشاهده هرگونه موارد مجرمانه و کلاهبرداری در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریتهای سایبری با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir با ما در میان بگذارند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24681 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!