جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24447 |
ارسال توسط :
34 بازدید
ارسال به دوستان
پ

کارخانه ریسندگی ماهوت ریس کاشان واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی دچار آتش‌سوزی شد.

کارخانه ریسندگی ماهوت ریس کاشان واقع در شهرک صنعتی  سلیمان صباحی بیدگلی روزگذشته (۶ اسفند ماه) دچار  آتش سوزی  شد اما هنوز خبری از تلفات احتمالی کارگران آن گزارش نشده است.

بنا به اظهارات یک منبع کارگری، این حادثه به دلیل وجود الیاف پنبه در محل آتش سوزی سه واحد تولیدی در این شهرک را درگیر آتش سوزی کرد که علت وقوع آن در دست بررسی است.

او گفت: تلاش آتش نشانان شهرداری و سایر ارگانها برای مهار آتش تا ساعاتی از شب گذشته ادامه داشت و علت اولیه آن اتصالات سیم کشی و کلید برق مطرح شده است.

به گفته وی؛ شهرکِ صنعتی سلیمان صباحی حدود ۵۰۰ کارخانه تولید فرش و ۲۰۰ تا ۲۵۰ شرکت مرتبط با تولید فرش دارد. از آنجا که مواد اولیه‌ی تولید فرش پلاستیک است بنابراین پتانسیلِ بالایی برای اشتعال‌زایی دارد. با توجه به چنین وضعیتی انتظار می‌رود امکانات لازم در محل برای مواجهه با چنین حادثه‌ای وجود داشته باشد، اما متاسفانه نه تنها در شهرک صنعتی امکاناتِ خاصی وجود ندارد بلکه آتش‌نشانی شهرستانِ آران و بیدگل هم به اندازه‌ی کافی تجهیز نبوده است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24447 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!