دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 23959 |
ارسال توسط :
51 بازدید
ارسال به دوستان
پ

قاتل جوان ۱۷ ساله در کمتر از یک ساعت به همراه یک قبضه سلاح وینچستر با مهمات دستگیر شد.

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته چهارم اسفندماه یک فقره  تیراندازی  منجر به جرح در سطح یکی از خیابان های شهر زاهدان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام می شود.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اعزام تیم عملیاتی و کارآگاهان پلیس شهرستان زاهدان به محل واقعه گفت: در بررسی های میدانی پلیس مشخص شد دو نفر با انگیزه اختلافات شخصی به سمت اهالی محل تیراندازی که در این واقعه یک جوان ۱۷ ساله به علت اصابت ساچمه اسلحه وینچستر به قتل رسیده و یک کودک ۹ ساله نیز مجروح شده است.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اجرای برنامه ای دقیق و هوشمند در کمتر از یک ساعت موفق به شناسایی و  دستگیری قاتل  شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۳عدد فشنگ مربوطه از متهم خاطر نشان کرد: همدست دیگر قاتل نیز در بررسی های پلیس شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23959 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!