سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 23766 |
ارسال توسط :
36 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فردی که به جرم کلاهبرداری از شهروندان به مدت یک سال متواری بود، با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی اهواز دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ سیروس دریکوند، رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: حدود یک سال قبل چند مورد شکایت مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان توسط یک نفر، بلافاصله موضوع از طریق کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اهواز به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: علی رغم تلاش‌های بی وقفه کارآگاهان، این فرد تا کنون متواری و تحت تعقیب قرار داشت، با اقدامات اطلاعاتی که کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت مستمر در دستور کار خود داشتند، متهم بعد از یک سال دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ دریکوند ادامه داد: این فرد آخرین بار با افتتاح بنگاه املاک صوری در شهرستان‌های مختلف به جرم کلاهبرداری، فروش مال غیر، استفاده از سند مجهول و جعل فروش ملک به چند نفر کلاهبرداری کرده بود، این فرد در نهایت با ۲۳ شاکی بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: پلیس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد تا مجرمان و هنجارشکنان به راحتی امنیت و آرامش را در جامعه مختل کنند، از شهروندان در خواست می شود تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23766 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!