جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 23716 |
ارسال توسط :
37 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ از کشف ۷۰ کیلوگرم مواد محترقه غیر مجاز و پر خطر در مترو تهران خبر داد.

سرهنگ عباس کرمی فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی افزایش حمل مواد محترقه در ایستگاه‌های مترو تهران در هفته اخیر موضوع به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه های مترو اعلام و گشت زنی های هدفمند برای پیشگیری از حمل این نوع مواد محترقه توسط متهمان افزایش داده شد.

وی تصریح کرد: در پی اجرای این طرح ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو موفق به دستگیری متهمان و کشف ۷۰ کیلوگرم مواد محترقه غیرمجاز و تعداد ۱۰۰۰۰ عدد انواع ترقه های پر خطر شدند.

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بیان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و دستگیری دیگر مرتبطین پرونده آغاز شده و متهمان برای اخذ دستور قضائی به دادسرا معرفی گردید.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 23716 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!