جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22773 |
ارسال توسط :
38 بازدید
ارسال به دوستان
پ

با تلاش نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر، جسد مرد ۵٣ ساله مفقود شده، در ارتفاعات کوه‌های شیخ یعقوب از توابع بخش اسفندقه جیرفت پیدا شد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت:  طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر استان، مبنی بر مفقودی یک مرد ۵٣ ساله، بلافاصله ٢  تیم امدادونجات  از شهرستان جیرفت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این عملیات از ساعت ٨ صبح دیروز ٣٠ بهمن ماه آغاز و تا ساعت ٢٢ همان روز ادامه یافت، اما به دلیل تاریکی هوا و شرایط جغرافیایی منطقه ادامه عملیات به روز بعد موکول شد.

فلاح با اشاره به اضافه شدن یک تیم امدادونجات کوهستان از مرکز استان در منطقه حادثه تصریح کرد: ساعت ۴ صبح امروز یکم اسفندماه،  عملیات جست و جو  آغاز و بالاخره در ساعت ٨:۴۵ پیکر بی جان این مرد ۵٣ ساله در ارتفاعات کوه‌های شیخ یعقوب از توابع بخش اسفندقه جیرفت پیدا شد.

فلاح با اعلام اینکه این عملیات به مدت ١٨ ساعت به طول انجامیده است، بیان کرد: ١٣ نیروی امدادی در این عملیات حضور یافتند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22773 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!