پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22727 |
ارسال توسط :
91 بازدید
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جیب بری که پس از فرار از کمپ ترک اعتیاد مرتکب ۲۰ فقره سرقت شده بود خبر داد.

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: آذر ماه سال جاری پرونده‌ای مبنی بر جیب بری در قبرستان کهریزک در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم قرار گرفت.

وی افزود: مالباخته با حضور در پایگاه دهم پلیس آگاهی به کارآگاهان اظهار کرد که برای شرکت در مراسم خاکسپاری به یکی از قبرستان‌های حومه کهریزک مراجعه کرده بودم و پس از پایان مراسم متوجه شدم کیف پول و تلفن همراهم به سرقت رفته است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: با مراقبت‌های ویژه پلیسی کارآگاهان موفق شدند سارق را حین ارتکاب جیب بری دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: متهم در پی جویی‌های پلیس به ۲۰ فقره جیب بری از مراجعه کنندگان به بهشت زهرا (س) و سایر قبرستان‌ها اعتراف و اظهار کرد که از کمپ ترک اعتیاد در محل سکونتم در استان اهواز فرار کردم و به تهران مراجعه کرده و برای امرار معاش به جیب بری می‌پرداختم.

وی به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه و کشف تعدادی اموال مسروقه اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۵ تن از مالباختگان شناسایی شدند و متهمان برای شناسایی دیگر جرایم در اختیار پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22727 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!