پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22423 |
ارسال توسط :
44 بازدید
ارسال به دوستان
پ

در  بررسی اظهارات تعدادی از  مال باخته‌ها مشخص شد که جوانی موتورسوار گوشی تلفن همراه آن‌ها را در ایستگاه اتوبوس یا مکان‌های خلوت قاپیده و در صورت مقاومت مال باخته با چاقو و اسپری زورگیری می‌کرده است.

در پی گزارش زورگیری و گوشی قاپی‌های سریالی از سوی راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده بزرگراه شهید بابانظر، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستورکار مأموران کلانتری میرزا کوچک خان قرار گرفت. در  بررسی اظهارات تعدادی از مال باخته‌ها مشخص شد که جوانی موتورسوار گوشی تلفن همراه آن‌ها را در ایستگاه اتوبوس یا مکان‌های خلوت قاپیده و در صورت مقاومت مال باخته با چاقو و اسپری زورگیری می‌کرده است.

مأموران دایره تجسس کلانتری میرزا کوچک خان با استفاده از تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته، متهم را شناسایی و او را در محدوده منطقه شهرک رجایی پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی ضربتی و غافل گیرانه دستگیر و در بازرسی از محل یک دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه گوشی تلفن همراه و یک قبضه چاقو کشف کردند.

متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری است در رویارویی با مال باخته‌ها و ادله و مستندات پلیسی، به بیست فقره زورگیری و قاپ زنی تلفن همراه شهروندان در محدوده شرق شهر مشهد اعتراف کرد. متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22423 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!