جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 21644 |
ارسال توسط :
46 بازدید
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردمی بودن انقلاب و نظام، تشریفاتی و تزئینی نیست بلکه مردم در تحول و پیشرفت نقش حقیقی دارند.

آیت الله عباس کعبی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: افرادی که تأیید صلاحیت نشده‌اند ممکن است در واقع امر صلاحیت داشته باشند اما شورای نگهبان و هیأت مرکزی نتوانست به این برسد یا اینکه افرادی که تأیید صلاحیت شدند الزاماً صلاحیت ۱۰۰ درصدی داشته باشند و ممکن است اسناد و مدارکی بر علیه آنها وجود داشته باشد که دست شورای نگهبان و هیئت مرکزی نرسیده است.

وی افزود: اگر نتوانیم مردم را به صحنه بکشانیم در هیچکدام از ماموریت‌های الهی خودمان برای عملیاتی کردن نقشه راه انبیا موفق نخواهیم شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردمی بودن انقلاب و نظام، تشریفاتی و تزئینی نیست بلکه مردم در تحول و پیشرفت نقش حقیقی دارند. هرگاه مردم به صحنه بیایند می‌توانند اتفاقات و اقدام‌های بزرگی را انجام دهند، عدم حضور مردم در صحنه مساوی با عقب ماندگی، انباشت و تراکم مشکلات، تسلط دشمنان و تحقیر تاریخی ملت‌ها و در نتیجه یاس، ناامیدی، بن بست و بازگشت به گذشته است.وی ادامه داد: مجلس خبرگان، مجلسی است که نگاه حاکمیتی دارد و ریل‌گذاری انقلاب رانسبت به گذشته و حال و آینده رصد می‌کند و نگاه راهبردی خود را به مسوولین نظام گوشزد می‌کند‌.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21644 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!