سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 21172 |
ارسال توسط :
76 بازدید
ارسال به دوستان
پ

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم از تولد سومین نوزاد با وزن بیش از پنج کیلو از ابتدای امسال در این استان خبر داد.

حسین تقی‌زاده، بیان داشت: این نوزاد با وزن پنج کیلو و ۷۰ گرم و قد ۵۶ سانتی‌متر به روش زایمان طبیعی در بیمارستان شهدا  این استان به دنیا آمد.

وی افزود: مادر این نوزاد توانست در بارداری دوم خود، بدون‌سابقه بیماری و ابتلا به دیابت، در هفته چهلم بارداری، نوزاد پسرش را به دنیا بیاورد.

تقی‌زاده گفت: این زایمان فاقد هیچ نوع عارضه برای مادر و نوزاد بود و مادر و نوزاد باحال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

 

photo_۲۰۲۴-۰۲-۱۳_۱۵-۵۳-۵۵

وی خاطرنشان کرد: اردیبهشت‌ماه امسال نیز یک مادر باردار در زایمان چهارم خود، بدون‌سابقه بیماری و ابتلا به دیابت، نوزاد پسری را با وزن پنجکیلو و ۲۵۰ گرم به روش طبیعی به دنیا آورد.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: مردادماه امسال نیز یک مادر باردار قمی یک نوزاد ۵ کیلو و ۷۰۰ گرمی به دنیا آورده بود که یک اتفاق نادر به نوبه خود است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21172 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!