جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 20456 |
ارسال توسط :
85 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فردی که ۲ نفر از اعضای یک خانواده را در عنبرآباد به قتل رسانده بود توسط پلیس جیرفت دستگیر شد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب روز یکشنبه اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره  تیرانداری  منجر به  قتل  ۲ نفر از اعضای یک خانواده در یکی از مناطق روستایی شهر عنبرآباد و متواری شدن قاتل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس شهرستان جیرفت پس از کسب خبری مبنی بر تردد قاتل با یک دستگاه خودروی سواری در محور بلوک – جیرفت به سرعت در این محور مستقر شدند و این متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ عبدلی نسب با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح جنگی کشف شد، بیان کرد: این فرد در بازجویی های پلیسی صراحتا به قتل ۲ نفر از اعضای یک خانواده اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد و در ادامه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

جیرفت در ۲۳۷ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان واقع شده است.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20456 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!