جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 20324 |
ارسال توسط :
59 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با تلاش ماموران، شخصی که ۴ سال قبل اقدام به قتل یکی از شهروندان در شهرستان شهریار استان تهران کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ پیمان گودرزی با اعلام این خبر گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر کرج، تردد یکی از افراد تحت تعقیب مراجع قضائی در منطقه مهرشهر کرج محرز و ماموران برای دستگیری وی اعزام شدند.

وی افزود: پس از ردزنی مخفیگاه متهم، ماموران در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری نامبرده شده و او را به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در بررسی‌های تکمیلی ماموران مشخص شد که این شخص در سال ۹۸ به دلیل اختلافات مالی در شهرستان شهریار استان تهران اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده و در سال‌های اخیر متواری بوده است.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20324 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!