پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16017 |
ارسال توسط :
46 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در کمتر ۱۲ ساعت در یکی از محلات آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: به دنبال یک فقره  تیراندازی  در یکی از روستا‌های شهرستان نوشهر، موضوع شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پلیس امنیت و عمومی این فرماندهی با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شدند و در عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی قضائی در کمتر ۱۲ ساعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهم سابقه دار در بازجویی‌های انجام شده علت تیراندازی خود در مقابل درب منزل یکی از شهروندان را اختلافات قبلی مالی و ملکی با وی عنوان کرد.

سرهنگ درویشی با بیان اینکه در این زمینه یک دستگاه خودرو پژو و دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف و متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16017 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!