پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15620 |
ارسال توسط :
51 بازدید
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، در راستای پیگیری برخی مطالبات مردم حوزه انتخابیه با دکتر علیدادی مدیر عامل آبفا خوزستان دیدار و گفتگو نمود.

دکترسیدکریم حسینی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر علیدادی به سمت مدیرعاملی آبفا استان، گفت: در روزهای گذشته بازدیدهای میدانی از پروژه های فاضلاب مناطق شهری اهواز، کارون صورت پذیرفت که یکی از مطالبات اصلی مورد درخواست مردم تکمیل پروژه های نیمه تمام فاضلاب و مرمت و آسفالت نوارهای حفاری بود لذا به جهت اهمیت موضوع، این مطالبات در نشست با مدیریت آبفا خوزستان مورد پیگیری قرار گرفت.

حسینی در ادامه افزود: در این نشست مقرر شد در روز های آینده هفته جاری ساماندهی، مرمت و آسفالت نوارهای حفاری منطقه زرگان و شهر کارون از جمله کوی اسلام آباد شرقی و خیابان ۱۰ کوت  عبدالله در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: در این نشست موضوع آغاز پروژه فاضلاب خیابان نهر محمدی شهر ویس مورد پیگیری قرار گرفت که مدیر عامل آبفا قول مساعد داد که برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی نماید.

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15620 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!