پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 14841 |
ارسال توسط :
63 بازدید
ارسال به دوستان
پ

مراسم افتتاح فاز دوم بزرگترین هتل استان خوزستان با حضور مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیر شعب استان خوزستان ،دکتر حسینی  نماینده مجلس شورای اسلامی مردم اهواز و دیگر مسئولین و اصناف در هتل  هیام (اهوازیان )واقع در کوی ملت ،بیست متری مقیمی زاده  برگزار شد .

در ابتدای مراسم دکتر حسینی  نماینده مجلس شورای اسلامی مردم اهواز ضمن اعلام حمایت و کمک‌های بانک توسعه تعاون استان خوزستان از کرمی  مدیر شعب استان که درپروژهای ساخت هتل هیام ( اهوازیان) ، درمانی ،گردشگری ،تولید و ایجاد اشتغال در منطقه  کمک و مساعدت  کردن  قدر دانی و تشکر کردند .  

کرمی مدیر شعب استان خوزستان  در این مراسم  ضمن تبریک ولادت حضرت مولای متقیان علی (ع) و تبریک افتتاح فاز دوم  این هتل بزرگ در این روز بزرگ ، ضمن اعلام حمایت همه جانبه بانک توسعه تعاون از همه  کسانی که  قصد سرمایه گذاری در استان را دارند اعلام‌نمود .

مدیر شعب بانک توسعه تعاون در ادامه افزود : افتخار می کنیم این مجموعه عظیم با مشارکت بانک توسعه تعاون راه اندازی شد ،این مجموعه متعلق به کل کشور است ،که باعث رونق اقتصادی و گردشگری در استان خواهد شد .

ایشان ضمن تبریک به آقای  اهوازیان مدیر عامل این هتل ساخت این هتل را   با مشارکت بانک توسعه تعاون و پرداخت ۸۲۵ میلیارد ریال  تسهیلات که باعث  ایجاد اشتغال ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم گردید همچنین   ساخت هتل  و خرید تجهیزات از سال ۱۳۹۸ آغاز و در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید .

photo_۲۰۲۴-۰۱-۲۷_۱۲-۰۷-۵۲

photo_۲۰۲۴-۰۱-۲۷_۱۲-۰۷-۵۴

photo_۲۰۲۴-۰۱-۲۷_۱۲-۰۷-۴۹

photo_۲۰۲۴-۰۱-۲۷_۱۲-۰۷-۵۰

منبع : خبرفوری

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 14841 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!