دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9943 |
ارسال توسط :
55 بازدید
ارسال به دوستان
پ

شجاع خلیل‌زاده امروز بدون مشکل در تمرین تیم ملی حضور یافت تا برای مسابقه امارات آماده شود.

به گزارش “ورزش سه”، شجاع خلیل‌زاده در بازی اول ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. او با طی کردن دوران نقاهت زیر نظر پزشکان تیم ملی مشغل درمان آسیب دیدگی‌اش شد، اما در نهایت به مسابقه با هنگ‌کنگ نرسید و در این دیدار غایب بود.

اتفاق عجیبی که در بازی با فلسطین رخ داد، مصدومیت مجید حسینی دیگر مدافع ایران بود و به همین خاطر نگرانی‌هایی از بابت خط دفاعی ایران مقابل امارات پیش آمد.

حالا با بازگشت شجاع خلیل‌زاده به تمرینات گروهی مشکلی از بابت کمبود بازیکن وجود ندارد و خیال قلعه‌نویی از بابت خط دفاعی راحت شده است.

خلیل‌زاده با بهبودی کامل و رفع مصدومیت در تمرینات تیم ملی ایران حضور یافته و برای مسابقه با امارات می‌شود. او احتمالا یکی از نفرات اصلی ایران در سومین بازی دور گروهی خواهد بود.

گفتنی است؛ دیدار ایران و امارات از ساعت ۱۸:۳۰ روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

1981366

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9943 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!