سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6726 |
ارسال توسط :
88 بازدید
ارسال به دوستان
پ

بازیکنان ازبک دیگر تمایلی به حضور دراردوی تیم استقلال ندارند و این به خاطر برخوردی است که باشگاه استقلال با آمانوف داشت و موجب بازتاب در رسانه های گروهی این کشور شد.

ابتدای فصل باشگاه استقلال در تلاش بود تا جلال الدین ماشاریپوف بازیکن شماره ۱۰ تیم ملی ازبکستان را بخدمت بگیرد اما این بازیکن در نهایت راهی یک تیم یونانی شد. این بازیکن از سرنوشت هموطن خود در استقلال مطلع شده بود و ترجیح داد به جای پاسخ بله به استقلال راهی تیم یونانی شود. حالا که به تعطیلات زمستانی فصل جدید رسیده ایم این اتفاق برای استقلال تکرار شده است. استقلال از ماه ها پیش به دنبال جذب بازیکن شماره ۷ نوبهار بود اما این بازیکن دوست دارد راهی تیم زسکا مسکو شود و در واکنش به پیشنهاد باشگاه استقلال گفته است؛ مدیر برنامه هایش پیشنهاد باشگاه زسکا را دنبال می کند.

منبع : خبرورزشی

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6726 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!