پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6634 |
ارسال توسط :
79 بازدید
ارسال به دوستان
پ

توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، تاکید کرد که بازیکنان این تیم برای ادای احترام به فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، تمام توانایی خود برای برد مقابل هوفنهایم را به کار می‌گیرند.

به گزارش “ورزش سه”، توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، اعلام کرد که از درگذشت فرانتس بکن‌باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، بسیار غمگین است.

بایرن مونیخ امروز در هفته هفدهم بوندس‌لیگا از هوفنهایم میزبانی می‌کند و هدف آن‌ها بازگشت به صدر جدول رده‌بندی در رقابت با بایرلورکوزن است.

مولر در ویدیویی که در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد، درباره بکن باوئر گفت: “بیشترین احترام را برای فرانتس بکن باوئر قائل هستیم. او در فوتبال یک نماد است. ما همگی از او متشکریم. فکر می‌کنم شما در این بازی متوجه این احترام می‌شوید. ما احساسات و نیروی خود را با هم ترکیب می‌کنیم تا برنده شویم.”

1977752

بکن باوئر، اسطوره بایرن و تیم ملی آلمان، عناوین زیادی را به دست آورد، ریاست باشگاه بایرن را بر عهده گرفت و به عنوان بازیکن و مربی جام جهانی را به دست آورد.

قرار است بازی امروز به احترام درگذشت این اسطوره با یک دقیقه سکوت آغاز شود و بازیکنان با بازوبندهای مشکی به بکن باوئر ادای احترام کنند.

مولر تاکید کرد که درگذشت بکن باوئر روی این دیدار چه تاثیری دارد: “از این طریق متوجه می‌شوید که او چه بازیکن خاصی بود. او برای این باشگاه بازی کرد و بایرن را به یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان تبدیل کرد.  او همچنین به تیم ملی آلمان که در آن به عنوان بازیکن و مربی قهرمان جام جهانی شد، کمک‌های زیادی کرد.”

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6634 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!