سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6630 |
ارسال توسط :
57 بازدید
ارسال به دوستان
پ

سرمربی بومی و پیشین شهرداری آستارا بعد از برکناری از این باشگاه در پستی اینستاگرامی اعلام کرده برای همیشه قید فوتبال را خواهد زد!

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه شهرداری آستارا چند روز قبل آرش برهانی ستاره سابق استقلال وتیم ملی را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید. برهانی جایگزین یاشین سزاوار شد که بعد از استعفای وحید بیاتلو به عنوان مربی موقت هدایت شهرداری آستارا را برعهده گرفت و در مدت فعالیتش ۳ برد، یک تساوی و ۵ شکست به دست آورد.

سزاوار که اهل شهر آستارا است و از مربیان بومی این شهر به شمار می‌رود، حالا با انتخاب آرش برهانی از کادرفنی شهرداری هم کنار رفته و همین موضوع با ناراحتی او همراه شده است.

سزاوار پس از قطعیت یافتن پایان همکاری خود با باشگاه شهرداری آستارا در صفحه شخصی‌اش پستی را منتشر کرد که در آن به موضوعات عجیبی اشاره شده است.

او ضمن خداحافظی از هواداران شهرداری آستارا در بخش ناراحت ‌کننده پست خود نوشت: «هیچ وقت تیم شهرم را نفروختم، چه می‌شود کرد. قصه ما هم اینجا به پایان رسید. افسوس، افسوس. از هیچ‌کس نه دلخورم و نه شاکی، فقط و فقط از خودم. خیلی فکر کردم، دیدم نمی‌شود، جای ما در این فوتبال نیست. الان پول حرف اول و آخر را می‌زند، نه صداقت و مردانگی. ما که رفتیم، برای همیشه. از این لحظه به بعد فقط به عنوان طرفدار تیم شهرم پای تیمم می‌‌مانم و برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنم.»

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6630 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!