پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5923 |
ارسال توسط :
52 بازدید
ارسال به دوستان
پ

فرصتی برای مهدی طارمی به دست آمده تا از آن طریق به سردار آزمون در جدول گل‌زنان نزدیک شود. فرصتی که البته ژوزه مورینیو در رقم‌زدن آن به سود مهدی اثرگذار بوده است.

با وجود این موارد، مشخص است که خوش‌بینی زیاد هم توقعات را بالا می‌برد؛ درست است که ایران به اندازه کافی ستاره در ترکیب کنونی‌اش دارد ولی ضعف در زیرساخت و نداشتن بازی‌های تدارکاتی مهم با تیم‌های مطرح دنیا نیز از نواقص این تیم پرستاره است و این نگرانی پنهان وجود دارد که مبادا در اولین جدال دشوار، نقصان‌ها بر نقاط قوت بچربد و به حضور ایران در این تورنمنت پایان دهد. با وجود چنین مواردی، نباید روی نیمه پر لیوان هم پرده کشید. تیم کنونی، با داشتن چند ستاره بین‌المللی، به‌ویژه در خط حمله‌ خود، یکی از بهترین ترکیب‌های تاریخ ایران را دارد. مهدی طارمی و سردار آزمون این روزها در بهترین باشگاه‌های اروپایی توپ می‌زنند و بارها طعم حضور در لیگ قهرمانان اروپا را که مهم‌ترین رقابت باشگاهی فوتبال در دنیاست، چشیده‌اند. کار به جایی رسیده که پس از سال‌ها بازی‌کردن این دو کنار یکدیگر، پیداکردن دیگری را با چشم بسته هم از بر هستند. در کنار تمامی اتفاقات خوبی که این دو مهاجم تیم ملی رقم زده و برای ایران در عرصه‌های گوناگون توفیقی حاصل کرده‌اند، رقابتی پنهان هم بین‌ آنها شکل گرفته تا اسم خودشان را در جدول رده‌بندی کلی بهترین گل‌زنان تاریخ تیم ملی ثبت کنند.

منبع : خبرورزشی

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5923 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!