دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4790 |
ارسال توسط :
76 بازدید
ارسال به دوستان
پ

میلان اشکرینیار به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا احتمالا دیگر در فصل جاری نمی تواند پی اس جی را همراهی کند.

به گزارش “ورزش سه”، میلان اشکرینیار که در جریان بازی دیشب مقابل تولوز (سوپرجام فرانسه) مصدوم شد، باید تا پایان فصل دور از میادین باشد. برای درمان مچ پای مصدوم او عمل جراحی در نظر گرفته شده که ضربه بسیار بزرگی برای پاری سن ژرمن خواهد بود.

1974872

تقریبا یک سال پیش، پاری سن ژرمن برای تابستان ۲۰۲۳، با میلان اشکرینیار که هنوز بازیکن اینتر بود، قرارداد امضا کرد. مدافع اسلواک حاضر به تمدید با اینتر نشد و چون در پایان فصل بازیکن آزاد بود، منعی برای مذاکره با پی اس جی و عقد قرارداد نداشت. در نتیجه، او نیم فصل دوم را با باشگاه ایتالیایی پشت سر گذاشت و در آن عمدتاً با آسیب دیدگی کمر دست به گریبان بود. موردی که نگرانی هایی در پی اس جی ایجاد کرده بود ولی در نهایت انتقال او در پایان فصل نهایی شد.

این مدافع ۲۸ ساله به زودی باید مچ پایش را جراحی کند و منابع فرانسوی نوشته اند که فصل برای او تمام خواهد شد. اشکرینیار در فصل جاری ۲۳ بازی انجام داده و یک گل نیز زده است.

منبع : ورزش سه

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4790 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!