یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 36397 |
ارسال توسط :
66 بازدید
ارسال به دوستان
پ

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق استقلال به حرف‌هایی که فرهاد مجیدی علیه مدیریت او بر زبان آورده بود واکنشی خویشتن‌دارانه نشان داد.

فتح‌الله‌زاده که فرهاد در دوره او برای اولین بار پیراهن آبی را بر تن کرد، پیرامون صحبت‌های مجیدی در ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به خبرورزشی گفت: حاضرم مجیدی انتقاد کند و به من فحش بدهد ولی مربی استقلال شود. حاضرم بیشتر از این به من بد بگوید ولی به استقلال برگردد. اگر با انتقاد از من شانس فرهاد برای مربیگری در استقلال زیاد می‌شود اصلا اشکالی ندارد. البته فراموش نکنید اگر ما در استقلال بدهی بالا آوردیم به خاطر جذب بازیکنانی نظیر خود فرهاد مجیدی بود. پول را این آقا می‌گرفت اما بدهی‌اش برای ما بود هرچند که اگر همین الان هم در استقلال بودم امثال مجیدی را به تیم می‌آوردم و زیر بار قرض می‌رفتم چون برای استقلال سود داشتند.

منبع : خبرورزشی

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36397 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!