دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 34930 |
ارسال توسط :
26 بازدید
ارسال به دوستان
پ

یورگن کلوپ قرار است در پایان فصل از سرمربیگری لیورپول کناره‌گیری کند و باشگاه سابقش بروسیا دورتموند امیدوار است که بتواند او را به عنوان مدیر فوتبال در سال ۲۰۲۵ به خدمت بگیرد.

در همین حال کلوپ بعد از جدایی از دورتموند، لیورپول را به اولین قهرمانی در لیگ برتر و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان، جام حذفی، جام اتحادیه، سوپرکاپ و جام باشگاه‌های جهان هدایت کرده است. این مربی آلمانی به دلیل خستگی و کم شدن انرژی قصد دارد در پایان فصل از آنفیلد جدا شود و یک سال استراحت کند و اعلام کرد که در این یک سال هدایت هیچ باشگاه یا تیم ملی هیچ کشوری را بر عهده نخواهد گرفت.

منبع : خبرورزشی

منبع خبر ( ) است و سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 34930 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989120208592  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت خبری و خبرخوان نیوز فوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!